Två och en halv män.

Sitter med mitt lilla hjärta och kollar på två och en halv män med en skål keso. Vardagslyx helt enkelt. Älsklingen är på gymmet och efter det så ska han träna bandy så blir helt forever alone till 22.00 och det blir middag först då. Men jag hade tänkt underhålla mig själv med att fixa lite med håret och ta en låång dusch.
 
Var ju i östersund idag bla. för att jag skulle på sjukhuset och koilla varför jag har så ont i magen och varför inte vanliga värktabletter hjälper, dock hittade dom inget så nu väntar jag bara på en tid för att göra en titthålsoperation för att kolla om man hittar något fel då. Måste erkänna att jag blev lite nervös när jag hörde det men det är en liten operation som bara tar 30 min ungefär och jag är ju sövd, plus att dom går in nedanför naveln och får bara ett litet ärr som knappt kommer att synas. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0