Chacha osv.

Haha hejsan allihopa nu har jag fått wifi på rummet så nu kan jag blogga själv lite grann också :) Robin bloggade ju tyvärr inte så mkt men bjöd ju iaf på en tävling som jag tkr alla ska vara med på, hoppas Mimi bloggar mera så i får rejält med uppdateringar sista veckan innan jag kommer hem och då lovar jag tävlignar , tips om nyårsoutfits, bilder från mexico , res tips och mycket annat skoj :)
 
Aja bjuder på lite mobilbilder nu så får ni fler lite senare idag :)
 
Puss på er!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Varför putar du med läpprna?..

Svar: För att hon är pussglad. Vilken jävla fråga... Nån min måste hon ju göra? Och hellre puta med läpparna än att stå å se sur ut. ;) /Mimi(Var tvungen att svara på detta... )
Alva Persson

2012-12-20 @ 11:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0