Gästar i min trötthet.

Hejsan Alvas läsare! :) Jag har varit i stan idag och inte sovit på över ett dygn. RITKIGT sliten med andra ord! Tänkte lägga mig och sova men ville göra ett litet inlägg innan. ;) Alva hade visst ingen sol, men hon hade skaffat grymt snygga naglar! Skulle också vilja fixa naglarna... ;/ Jag shoppade lite idag iaf, så jag får la nöja mig med det. Köpte en bh, en tröj, ett linne, strumpbyxor, en makeupsvamp och någon form av spraybalsam. Helt okej. (: Nä, må sova och ta igen förlorad sömn... Kika gärna in en sväng på min blogg om ni har tid över. Jag skriver inte så väldigt mycket än, men gjort några inlägg. (killar, deras bilar och kukstorlekar mm) http://mimirainbow.blogg.se/ Ha det bra, allihopa och hoppas att Alva får sol imorgon. :* XOXO/ Rainbow


Kommentarer
Mette

Hej Alva!
Är så nervös inför utlottningen av skalen!
Åh vad jag vill ha et :")
Men jag vill att du skall uppdatera på bloggen för jag följer dig!!:)

2012-12-23 @ 07:17:37
URL: http://MetteHolboll.Wordpress.Com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0