Gästbloggare!

Hej allihopa! Rainbow is here, bitches!
Hoppas alla har det bra, och hoppas verkligen att Alva har det bra i värmen! Här är det ju inte så kallt just för tillfället, men må säga att jag skulle inte tveka på att byta med Mexico nu! ;)
Hos mig är det julynt och träning för fulla muggar innan jag drar och jobbar på gårn. :) (Kika förbi, ni som bor i Sveg!)

Såg ju att Alva tänkt göra ett inlägg om otrohet inom kort, vilket ska bli kul för jag hade tänkt göra samma sak. Ska bli kul å se om vi har samma åsikter om det. ;)
Nä, nu må jag återgå till träningen om det ska bli nå muskler på mä!
Hoppas du har det asbra, Alva! Kram.

XOXO/
Rainbow.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0