IKEA

Mamma var i sundsvall idag så hon tog med sig rosareflexer till mig och Z från Hööks , och även en stor spegel och en byrålåda från IKEA , måste säga att hon har en glad men trött dotter för jag fick för mig att byrån skulle skruvas ihop NU , och eftersom Markus är så snäll så hjälper han mig men inte fan går det tillräckligt fort även fast det går fort.. Shit kan inte ens skriva längre så trött är jag.. Döda mä, orkar inte vara vaken mera, å måste dessutom bädda sängen men bäddar rent imorgon och fixar dit nå madrass tjosan som mamma ville jag skulle ha.
 
 
Hoppas ni får sova allihopa , det får jag om först ca 40 min som det ser ut just nu...
 
Bjuder på mig själv och finnen på hakan , tack för mig.
 


Kommentarer
Felicia <3

Så jävla fin <3

2012-12-06 @ 11:10:05
URL: http://feffiiis.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0