Snart så.

Åker om ca. 4 timmar. Känns skit att lämna dom jag älskar mest hemma (förutom min familj eftersom dom följer) men kommer ju hem om 2 veckor igen, samtidigt känns det sjukt skönt att få åka till värmen och komma bort från Sveg och allt jävla skit snack och allas jävla åsikter om allt.
Har sagt hejdå till Sofie och ska snart säga hejdå till min underbara också.. Vill inte åka längre!!
Aja det blir nog bra det här.
Har snart packat klart iaf och ska väl städa lite sen så måste jag även hitta något att åka i vilket inte är det lättaste precis... :(
 
Hoppas ni får det bra i kalla Sverige, lovar att jag faktiskt blir lite avundsjuk... Har redan hem längtan och har inte ens åkt än :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0