Urinvägsinfektion osv.

Fick nyss veta att jag har urinvägsinfektion eller något liknande i alla fall så ska hämta ut tabletter på apotektet efter jag varit på sjukhuset och vaccinerats mot hepatit eller vad det heter, eftersom vi åker till Mexico.
På tal om Mexico nu har jag bara 2 dagar kvar i skolan sen slipper jag skiten tills nästa år , eftersom jag ska till östersund och spänna tandställningen på fredag och på söndag så åker vi ner mot stockholm eftersom vi flyger på måndag. Längtar verkligen till värmen nu.
 
Aja ska dra på mig täckbyxorna och se om pappa kommit hem så vi kan åka, efter det är det duschen , ansiktsmask och plugg som gäller och såklart middag men vet inte vad det blir än.. Juste ska nog sola 40 min imorgon och 20 på torsdag så jag inte är alldeles för blek och bränner mig redan första dagen utomlands.
 
 
Men puss puss på er och hoppas ni har tillräckligt med kläder i kylan och inte sitter på marken eller i snön så ni slipper urinvägsinfektion och förkylningar m.m.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0