Alva Sofie Emerentia Persson

Skiter i att bloggen inte är riktigt klar skriver lite ändå ;)
 
Jag heter Alva är född 5 Januari 1997 och bor i en liten by i mellersta Sverige som heter Sveg , jag bor tillsammans med min mamma , pappa och lillebror.
Jag har ett helt underbart danskt varmblods sto (Zarina) som är född 1994. Jag har haft henne i över ett år och till våren ska vi ut och tävla tillsammans vilket kommer bli mkt spännande och roligt.
I övrigt så är mina största intressen foto, musik och kläder/skor.
Eftersom jag är värdelös på presentationer så kommer jag ha en frågestund så fort som möjligt där ni kan ställa hur mycket frågor som helst och jag svarar på det mesta.
 
För övrigt så kommer bloggen mestadels att handla om mitt privatliv men även en hel del åsikter om saker och ting som händer.
 
xoxo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0