Ansiktsmask osv.

Gjorde en ansiktsmask och tog en varm dusch , precis vad som behövdes för att bli lite gladare. Sitter nu och funderar på hur jag ska göra med mina naglar men tror jag bara filar dom lite imorgon kväll och målar på lite vinter rött eller kanske vitt med glittriga tippar , vem vet , får se hur mkt jag orkar lägga ner på dom nu innan vi åker.
Har även bestämt mig för att inte göra ett skit åt håret innan vi åker förutom att använda inpackningar osv. men inget klippande eller färgande förens vi kommit hem, dock kommer det se ut som en enda stor risbuske då men då kan jag ju toppa det lite utan att få ångest över längden i alla fall.
 
Nej nu måste jag verkligen sova så jag kanske vaknar lycklig imorgon, så nu säger jag godnatt till er och tar och dejtar John Blund i drömmarnas värld där allt är perfekt , i alla fall inatt får jag hoppas ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0