I can't live in a lie..

Nej sluta fråga "mår du bra?" eller "hur mår du?" för ni kommer alltid få samma svar "ja" eller "jag mår bra".
Det spelar ingen roll. Jag mår piss egentligen vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen längre, men ni skulle aldrig förstå om jag berättade.. Jag hatar att prata om mina känslor 24/7 så lägg ner om jag fejkar ett leende varje dag eller inte det har inte ni med att göra. Det är på tok för mycket skit snack. Man kan ju för fan knappt lita på sin "bästa vän" längre.. Därför tänker inte jag dela med mig mer av mina känslor än det jag skriver här för här kan ni allihopa läsa samma sak istället för att höra olika från olika människor. Så nej jag mår inte bra that's it så nu ber jag er , HÅLL KÄFTEN. Tack på förhand.
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0