Ledarträff och klasströjor

Kom nyss hem efter att ha varit på ledarträff , och nu sitter jag och skriver i lite uppgifter om klasströjorna så jag kan skicka iväg den imorgon. Dock får Filip hämta ut dom eftersom jag hinner kanske åka till Mexico innan dom kommer :)
 
Men ska sitta och räkna ihop storlekar osv. och skriva ner på beställningen och även Filips uppgifter :p Efter det ska jag till stallet och sen träffa en kompis och reda ut en sak så kommer inte blogga igen ikväll kanske men hoppas jag hinner :)
 
I helgen kommer jag dock vara i Undersvik på konfaledarträff (fredag-lördag) så kommer inte blogga på fredag men kanske på lördag kväll när vi kommit hem , men vem vet kanske hittar en gästbloggare till fredag ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0