Och nu till ett mindre deppigt inlägg .

Fick sluta halv tre idag , hade bild som sista ämnet och hann klart allt som skulle göras denna lektion typ direkt. Så nu ska jag börja packa lite inför söndagen då jag och Therese beger oss till Vemdalen :)
 
Får se lite hur kvällen spenderas , ska väl ut till mitt hjärta en sväng och kanske rida ett litet tag , sen får vi se vad jag gör , kanske går ut en sväng eller laddar ner en film och får pappa att köpa något gott och spenderar kvällen i sängen eller soffan :)
 
Har även planerat in en lång dusch med ansiktsmask och hårinpackning så man känner sig lite fräsch efter en seg skolvecka.
 
Nej nu måste jag göra något för annars kommer jag spendera några timmar vid datan och det funkar ju inte :o
 
Juste ska även inför skaffa lite korgar att ha saker i så jag kan städa ..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0