Riktigt nöjd med gårdagen !

Ni var ju helt fantastiska igår , blir så glad :) Det enda som saknas nu är lite mer kommentarer sen är jag riktigt nöjd måste jag säga :')
 
Aja nog om det. Jag har nyss vaknat och tänkte börja städa lite och packa lite mera , försöka äta något och sen ringa Therese och försöka bestämma en tid när vi åker till Vemdalen :) Ska bli så skönt att komma ifrån Sveg en hel vecka , ska även kolla på gymnasie i Östersund på Onsdag med några goingar , så är det någon som vill ses så är det bara att skicka ett mejl : [email protected]  .
 
Kommer ju såklart ta med datan så ni kommer få massvis med inlägg och roliga bilder/filmer från praktiken och även en massa från gymnasie kollen ;)
 
Ny vaken och osminkad , omg nu kommer ni dö för att jag är så ful osminkad så får ångest över att jag lägger upp bilden ... (Haha ska göra ett åsikts inlägg om det där sen)  Nej men seriöst vem fan är fullt sminkad när man är nyvaken och vill ni se "fina" sminkade bilder så får ni även se såna här så de så.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0