Skit dag..

Idag är det en sån där fag då jag helst bara vill försvinna ..  Vill vara liten igen och slippa allt det här. Tror jag kanske tänker lite för mycket ibland , men vad fan ska man göra då? Tårarna rinner och allt bara gör ont, vill inte prata med någon , vill inte träffa någon , vill helst inte kliva upp igen heller... Allt är bara jobbigt och skit..
Har även insett att vissa av dom människor man tror man kan lita mest på och som alltid ska finnas där är dom absolut falskaste..  Aja nu skiter jag i det här och sover bort ytterligare några timmar .. Kanske bloggar en sväng ikväll om jag mår bättre..
 


Kommentarer
Moaaaaaa

<3

Svar: <3
Alva Persson

2012-11-15 @ 18:17:26
URL: http://www.mbusk.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0