Smärta.

Har nyss kommit hem efter att ha varit hos tandläkaren och dragit en tand i underkäken och ska dra en till nästa vecka fast på andra sidan. Kan ju erkänna att jag HATAR tandläkaren jag kan aldrig slappna av när jag är där eftersom det mesta dom gör gör ont eller är obehagligt eller smakar äckligt... Nej en fet DISS till att behöva gå till tandläkaren..
 
Men nog om det. Imorgon kommer jag starta en frågestund och jag kommer svara på frågorna i helgen eftersom ni är så underbara redan nu , hade över 50 besökare bara igår och jag har precis börjat med denna blogg.
 
Och håll ögonen öppna idag för det kommer ett ex antal spännande inlägg med åsikter och även en hel del bilder.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0