Stallet nästa!

Japp snart beger jag mig till nu stallet för att rida med Hanna :) Ska bli skönt att få gosa med min egen älskade häst nu innan vi åker :)  
Blir inget läger i helgen för min del , men ska sova hos en kompis på lördag och sen sälja saker på julskyltningen på söndag så på söndag kommer ni få massa "julbilder" .
 
Känner mig ganska glad även idag faktiskt , fick sluta en halvtimma tidigare och fick även pizza till middag så nu saknas bara ett varmt bad och en ansiktsmask plus färgning av ögonbryn och fransar innan jag myser ner mig i sängen och taggar inför fredag och det faktum att jag åker till Mexico om två veckor :')
 
Den bästa utsikten i världen !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0