Svar på tal .

Hahaha fick denna kommentar av "Elsa" på mitt inlägg ang. vikt.
 
"Håller med, men varför håller du då in magen?"
 
Svar: Jag håller inte in magen , jag såg verkligen ut sådär förut. Inget jag är stolt över precis men jag är nöjd med min kropp och var även det då. Sen om man ser mina revben lite väl mycket på just den bilden , det betyder inte att jag drar in magen. Och det finns en hel del människor som såg mig då jag såg ut sådär som kan intyga det.
Så tyvärr lilla vän men man ska ta reda på fakta innan man pratar om något man egentligen inte vet ett skit om :)
 
 
 
Aja godmorgon i alla fall allihopa. Orkade inte blogga igår då jag först följde med Kajsa på en turridning som hon hade inbokad och red Jufur. Efter det åkte jag till farmor och käkade lunch och la mig i soffan ett tag, tvingade Markus att komma och hämta mig då pappa inte  svarade och mamma var i stallet och jag ville verkligen hem.
 
Så orkade helt enkelt inte blogga när jag kom hem sen heller.
 


Kommentarer
Tora

Jag tycker att du ska vara nöjd över din kropp för du ser jätte fin ut och din ridteknik!!!! yammi på den!!

Svar: Tack:)
Alva Persson

2012-11-25 @ 15:26:22
Markus

De e tur du har mig som ställer upp ;)

2012-11-25 @ 23:42:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0