Wooopwoop!

Ny duschad och fräsch! Nu blire till och plugga lite mera so sen dejta kudden. Har varit riktigt duktigt och både pluggat och städat rummet idag :D
Är faktiskt riktigt lycklig och har även skaffat en gästbloggare tills jag åker till Mexico, visst ni kanske får någon uppdatering ibland så ni vet att jag lever men bättre att han bloggar under tiden så ni alltid har något spännande att kolla ;)
Vem det är får ni dock inte veta förens samma dag som jag åker , alltså 10 December vilket är väldigt snart :)
 
Aja på tal om Mexico osv. behöver tips av någon som varit där om mat och bra shoppingstäder/byar och lite sånt trevligt!
 
Men nej godnatt på er sötnosar hoppas ni sover gott , puss puss
 
Btw. Följ min instagram , kommer nämligen uppdatera mera där själv under tiden jag är borta!  alvaperssonn
 
Bjuder även på mig och underbara Sofie ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0