Top model mys.

Sitter i soffan och kollar på top model med lite godis som sällskap. Skippade faktiskt kryckorna helt idag och det gick helt okej. Visst det gör ont men vafan är så less på dom där jävlar pinnarna. Denna vecka känns som ett helvete på skolfronten, har ett matte prov och två svenska nationella plus att jag ska plugga till franska provet som är nästa torsdag.. Enda positiva är att vi är lediga nästa fredag eftersom lärarna ska på någon kurs eller möte eller vad det nu var.
 
Ska förövrigt till stallet för första gången på hur länge som helst idag. Dock ska jag ju inte rida men älsklingen ska hjälpa mig mocka osv. så ska jag mysa lite med hjärtat i hagen för jag saknar henne så det göra ont. Bokstavligen. Ska även städa mitt allt annat än rena rum innan vi åker också så tänkte ge er lite före och efter bilder sen :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0