20 saker om mig.

1. Jag hatar fötter.
2. Jag var livrädd för alla sorters djur när jag var liten.
3. Jag är otroligt lättretad.
4. Jag hatar folk.
5. Jag är otroligt snäll. (när jag vill och känner för det)
6. Jag har fler killkompisar är tjejkompisar.
7. Jag är född blondin.
8. Jag hatar när folk ska lägga sig i precis allt.
9. Jag har dom bästa kompisarna i hela världen.
10. Jag duschar  minst 1-2 ggr per dag och tvättar helst håret varje gång.
11. Jag avskyr att plugga.
12. När jag blir "stor" vill jag bli advokat.
13. Jag har svårt att koncentrera mig om jag inte är intresserad.
14. Jag är oftast trevlig.
15. Jag älskar att sjunga.
16. Det bästa jag vet är choklad.
17. Jag lever så gott som på energidricka (red bull, monster osv.)
18. Jag älskar att blogg, spec. när jag får så fina kommentarer av er.
19. Jag älskar att shoppa.
20. Jag försöker leva livet så gott jag kan för herregud tänk om man aldrig mera får leva efter man dött.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0