2012 året som varit.

Året har faktiskt varit helt okej. Fick min efterlängtade tandställning, konfirmerade mig, träffade världens bästa kille, fick en hel del nya kompisar men blev även av med några. Visst har det hänt en massa jobbiga saker också tex. att jag lämnade tillbaka mitt älskade hjärta (Sally), men det finns alltid positiva saker i det negativa också. Att åka till Mexico var helt amazing och att få komma hem igen var ännu bättre.
Men nog pratat om mitt år just nu, kanske kommer mera lite senare. Hoppas ni haft ett förjävla bra år och är lika pepp som mig på att få veta vad 2013 har att erbjuda!
 
 
 


Kommentarer
Felicia :D

Du har så himla fin blogg! Kram på dig <3

2013-01-03 @ 15:15:04
URL: http://feffiiis.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0