Ändrade planer.

Wiho godmorgon allihopa sov inte en blund inatt, klev upp 05.30 och släppte ut hästarna med mamma som inte heller kunde sova. Men lyckades iaf sova mellan 07.00 och 10.00 innan jag klev upp och fixade frukost , med andra ord plockade fram en red bull ur kylskåpet.. Men lugna ska äta lunch så jag svälter inte.
 
Det har blivit lite ändrade planer Sofie är sjuk som det låter så jag tar och rider båda hästarna själv ikväll i stället om hon inte piggnar till. Men annars så rider jag ut på Fina en sväng och efter det jobbar jag Z i paddocken i hopp om att hon är mjuk så det blir en lyckad träning imorgon så ni kan få massa fina bilder så jag ska be min älskade pojke knäppa :) Har ni tur kanske ni får lite bilder ikv också när jag rider Z och lite porträtt bilder på hästarna om det inte är allt för mörkt :)
 
Men i alla fall såhär ser min "att göra lista" ut idag.
 
  • Plugga
  • Rida
  • Ansiktsmask
  • Fixa naglar
  • Färga och noppa ögonbryn
  • Plugga
Ganska chill dag ändå men måste plugga ikapp det jag missade när jag var i Mexico men det är inte så mkt :)
 
 
Mitt fina hjärta är så underbart vacker är så lycklig att hon är min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0