Bad

Ligger i badet med musik i öronen och pluggar engelska, känns förjävla gött för att vara en tisdag ;-) Ska även göra hårinpackning, ha lite olja i mina slitna toppar och fixa en ansiktsmask mask. Efter det är det mys med världens bästa som gäller innan vi ska krypa i säng så vi (speciellt jag) tar oss upp imorgon. Hoppas även att ni är nöjda med den ökade uppdateringen. Bara lite videobloggar, lite musik och lite annat smått å gott som ska fixas nu, ni får även hemskt gärna komma med förslag på vad jag ska blogga om mera. :-D


Kommentarer
anonym

Jag skulle tycka att det vore kul om du filam stallet som en Room Tour fast stall Tour istället!
Bra blogg :-D

2013-01-16 @ 10:41:36
Anonym

Jag tycker redan att din blogg är sjukt bra men det skulle kanske vara lite roligt med mer videos när du typ rider eller nånting! :)

2013-01-16 @ 16:07:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0