Förlåt!

Har så gott som bott hemma hos älsklingen och hans internet har slutat att fungera :( Men nu är jag hemma igen och har full tillgång till internet så för att gottgöra er så ska ni få massvis av uppdateringar.
 
Igår fick jag i alla fall hem min Samsung galaxy s3 dock har jag inget sim-kort som passar än men ska klippa till mitt eget :) Jag och Markus har även bestämt oss för att köpa katt så var och tittade på den lilla kattungen vi vill ha igår och är så gott som helt säkra nu :)
Har även fått öroninflamation :( Men fick pencillin osv. igår så hoppas det blir bättre.
 
Nu är det duschen, ansiktsmask,hårinpackning och pizza som gäller, sen lördagsmys med lillebror,pappa och älsklingen. Blir det skapligt väder imorgon och inte svinkallt så åker vi även till Sundsvall eftersom lillbror ska tävla om vädret tillåter :)
 


Kommentarer
Cajsa

Kuuuung! Jag och Oskar ska också bli med katt, fast två stycken. ;D

Svar: Grett :D
Alva Persson

2013-01-14 @ 17:50:03
URL: http://absolutkalle.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0