Fuck life.

Blogg.se suger just nu.. Tar 10000 år att ladda upp en bildjävel så ni får fler bilder från mexico imorgon..
Förövrigt så är jag förkyld och mår piss.. Därför jag inte bloggade igår.
 
Dagen har spenderats med min också sjuka pojkvän och mest en massa mys framför tvn och även en hel del sovande. Men imorgon så ska jag trottsa förkylningen och dra mig ut till stallet först för att släppa ut hästarna och sen för att rida och fota med Sofie så hoppas på en massa fina bilder som ni får ta del av. Och efter stallet så blir det nog bara mys å så med älsklingen tills mamma, pappa å lillebror kommer hem från skidtävlingen (Lycka till bästa lillebror!) , funderar på att bla. måla om naglarna, fixa en ansiktsmask m.m så jag blir fräsch tills på lördag , fyller ju trotts allt år då.
 
Aja puss och godnatt på er sötnosar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0