Ingen dator..

Är hos Markus och har varit här sen i fredags och lär nog bli några dagar till. Tyvärr så funkar inte hans internet så kan bara blogga från mobilen :( Men lovar att jag ska hem några gånger denna vecka fram till fredag iaf så ni får bra uppdatering. Åker ju till Vålådalen på fredag så skulle kanske behöva en gäst bloggare över helgen då jag antagligen inte kommer ha tid att göra mer än ett inlägg om dagen (om ens det).

Från det ena till det andra. Hoppade Z igår för första gången på ca. 4 månader och det gick helt okej faktiskt, bättre än jag trott. Skuttade även över lite hinder idag också, känns grymt bra att komma igång igen :D Har ni tur så kanske ni även får en video men då vill jag att ni blir duktigare på att kommentera först ;) Tänkte även ha en liten frågestund framöver där jag kommer svara på alla frågor i ett videoinlägg så det är bäst ni är flitiga och kommenterar så det blir värt att satsa mera på bloggen och ge er det ni vill ha.






Kommentarer
Anonym

Hej! Jätte bra blogg! Skulle vara roligt med fler videos! Kanske typ '20 saker' som du berättar om dig själv oxå fast inte i en video :)

2013-01-22 @ 07:07:59
Anonym

Hej! Jätte bra blogg! Skulle vara roligt med fler videos! Kanske typ '20 saker' som du berättar om dig själv oxå fast inte i en video :)

2013-01-22 @ 07:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0