Lite sen men vafan..

Hihi gott nytt år allihopa! Tänkte blogga igår men pallade inte..
 
Började gårdagen med att duscha och fixa hår och smink hos älsklingen, efter det åkte vi hem till mina älskade föräldrar , käkade middag och spelade lite "Med andra ord". Resten av kvällen spenderades med älsklingen och helt underbara människor. Har tyvärr inga bilder eftersom kameran fick stanna hemma, men jag tror ni klarar er ;)
 
Jo förresten Robin som försökte tävla ut 3 mobilskal sa att ni fem som var med i tävlingen ska skicka ett mejl till mig med adress, vilket mobilskal ni vill ha (Iphone eller samsung) och vilken färg ni vill ha på det. :) Senast på fredag vill jag ha mejlen av er så får ni dom skickade till er efter det.
 
min mejl: [email protected]
 
Puss å kram på er allihopa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0