Min älskade stjärna!

Förstår inte att folk ska ha så svårt att acceptera att även fast Zarina är hela 19 år så både kan och får jag tävla henne. Hon är inte sjuk och är i bra kondition, det är inte precis några jätte tävlingar och jag tänker inte pressa henne alls. Den dagen jag märker att hon inte mår bra eller att hon tröttnat på att hoppa så kommer jag lägga av med det helt på henne, men inte pågrund av att några personer som tror dom vet allt och dessutom tror att dom känner min häst kommenterar skit på min blogg. Alltså seriöst väx upp och skaffa er ett eget liv.
 
Zarina är helt underbar, hon ställer upp på allt och inte bara för att jag vill/driver henne, utan det märks på hela hästen att hon tycker att det är kul och det har även varenda människa som hjälpt mig med hoppningen också sagt. Med tanke på att vi köpte henne för att hon var så pass villigt och posetiv till hoppningen och riktigt duktig, och för att jag skulle lära mig av henne så tänker jag inte sluta. Både jag och Z älskar det och så är det bara.
 
Aja nog om det min häst är helt enkelt bäst och ni avundsjuka irriterande människor kan ju ta och knipa igen kakhålet :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0